برنامه کامل بازی‌های استقلال در فصل فوتبالی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پرسپولیس برای جذب اخبار هر کاری می‌کند برنامه کامل بازی‌های پرسپولیس در لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۴ زمان بازی استقلال و پرسپولیس مشخص شد چه کسانی در پرونده فساد فوتبال احضار و دستگیر شدند؟ مدیرعامل پیشین باشگاه شمس آذر قزوین آزاد شد (۲ مرداد ۱۴۰۳) آقای گل لیگ برتر هم بازی مهدی قایدی| تشکیل یک زوج جذاب ایرانی در امارات سید مهدی رحمتی سرمربی هوادار شد وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی سرپرست استقلال معرفی شد مراسم بدرقه رکاب‌زن المپیکی ایران برگزار شد هرگز نخورد آب زمینی که بلند است | درباره پهلوان پوریای ولی کادر فنی نکو بدون تغییر در فصل جدید رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی: ۸ میلیارد تومان برای قهرمان پروری نیاز داریم شرط‌وشروط گولسیانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بلاتکلیفی عامل مصدومیت یامگا| حامدی‌فر در اتاق انتظار پرداخت بدهی ساپینتو در اولویت باشگاه استقلال احتمال لغو اردوی پرسپولیس در هلند پیروزی بیرانوند و استعفای درویش؟
سرخط خبرها

هفته ششم لیگ برتر والیبال | شهرآورد شمالی‌ها این‌بار در زمین والیبال

  • کد خبر: ۴۵۵۷۲
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
هفته ششم لیگ برتر والیبال | شهرآورد شمالی‌ها این‌بار در زمین والیبال
شروع هفته ششم لیگ برتر والیبال، با حذف شهروند اراک کلید خورد
به گزارش شهرآرانیوز؛ هفته ششم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران جام سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی، عصر امروز با ۶ دیدار در شهر‌های مریوان، تهران، آمل، سیرجان، ورامین و ارومیه برگزار خواهد شد.
این هفته قرار بود تیم شهداب یزد تنها‌تیم استراحت‌کننده باشد، اما تصمیم جدید کمیته برگزاری رویداد‌ها و مسابقات فدراسیون درباره حذف تیم شهروند اراک از لیگ برتر سال‌۹۹ به‌دلیل عمل نکردن مسئولان این تیم به تعهداتشان، برنامه مسابقات هفته ششم را دستخوش تغییر کرد؛ چرا‌که با خارج‌کردن شهروند اراک از جدول مسابقات، بازی این تیم با شهرداری گنبد هم لغو شد تا این هفته گنبدی‌ها هم چاره‌ای جز استراحت نداشته باشند.

در هفته ششم لیگ برتر والیبال مردان ایران، دیدار شهرداری ورامین با فولاد‌مبارکه سپاهان اصفهان یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته خواهد بود. هر ۲ تیم با ۴ برد، یک باخت و ۱۲‌امتیاز برابر هم قرار می‌گیرند؛ با‌این‌تفاوت که اصفهانی‌ها در رتبه سوم جدول ایستاده‌اند و ورامینی‌ها یک پله پایین‌تر از آن‌ها. با اعلام باشگاه سپاهان پس از انجام تست کرونا از اعضای تیم والیبال این باشگاه ۷ نفر به این ویروس مبتلا شده‌اند.
براساس آخرین تست انجام‌شده از اعضای تیم والیبال سپاهان و جواب‌های دریافت‌شده از آزمایشگاه، تعداد ۷ نفر از بازیکنان و کادر فنی این تیم به ویروس کووید‌۱۹ مبتلا شده‌اند و این موضوع نیز به فدراسیون والیبال اطلاع داده شده است.

تقابل ۲ تیم درحالی انجام می‌شود که هر ۲ تیم، بازی هفته گذشته خود را با برد پشت‌سر گذاشته‌اند؛ اتفاقی که به اصفهانی‌ها و ورامینی‌ها انگیزه می‌دهد تا برای ارتقای جایگاه خود، از هیچ تلاشی فروگذار نکنند. به‌ویژه اینکه شهرداری ورامین قطعا از امتیاز میزبانی خود به بهترین شکل ممکن برای رسیدن به پیروزی استفاده خواهد کرد.

حضور رحمان محمدی‌راد در سالن شهید گل‌عباسی ورامین، با خاطرات خاصی برای این مربی همراه است؛ زیرا رحمان، هدایت تیم‌های لیگ‌برتری را با پذیرش مسئولیت شهرداری ورامین آغاز کرد و حالا بعد از ۲ سال، این مربی دوباره در این سالن تفکرات خود را به شاگردانش دیکته می‌کند، اما این‌بار برای مبارزه با حریفی قدرتمند به‌نام شهرداری ورامین که سابقه قهرمانی در مسابقات باشگاه‌های آسیا را نیز دارد.
حال باید منتظر ماند و دید که سرمربی تیم فولاد سپاهان، شاگردانش را در سفر به ورامین همراهی می‌کند یا خیر؟ تیم سپاهان در لیگ‌۹۸ که به‌دلیل شیوع کرونا ناتمام ماند، قرار بود ۲۱اسفندماه میهمان شهرداری ورامین باشد، اما لیگ برتر مردان از یازدهم اسفندماه تعطیل شد.

دیگر‌بازی جذاب هفته، به میزبانی ارومیه برگزار خواهد شد؛ جایی که شهرداری ارومیه و سایپا تهران، رو‌در‌روی هم قرار می‌گیرند. از نظر جایگاه ۲ تیم در جدول رده‌بندی، شاید جدال تیم هفتم با تیم صدرنشین لیگ چندان هم حساس به نظر نرسد؛ اما آنچه این دیدار را دیدنی خواهد کرد، نبرد غیرمستقیم نیمکت مربیان خواهد بود. تقابلی که اندیشه‌های مصطفی کارخانه و پیمان اکبری، ۲ مربی نامدار و کارکشته را برای خارج‌کردن تیمشان با پیروزی از زمین، به چالش خواهد کشید.


شهروند اراک از جدول حذف شد

کمیته برگزاری رویداد‌ها و مسابقات فدراسیون والیبال، روز جمعه تیم شهروند اراک را از لیگ برتر سال‌۹۹ حذف کرد. این اقدام به درخواست مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی انجام شد که اعلام کرد این اداره کل نمی‌تواند هزینه‌های تیم شهروند را تأمین و به تعهدات این تیم عمل کند؛ زیرا در استان برای این موضوع همکاری لازم وجود ندارد. روز گذشته تیم شهروند اراک از برنامه مسابقات حذف و جدول لیگ برتر والیبال مردان ایران به‌روزرسانی شد که چند تغییر در جایگاه تیم‌ها به وجود آمد. بر‌این‌اساس، تیم‌های شهرداری ارومیه، شهرداری قزوین، شهرداری گنبد و پیکان تهران یک پله در جدول صعود داشتند. از‌سوی‌دیگر، تیم لبنیات هراز آمل ۲ پله سقوط و تیم‌های هورسان رامسر و راهیاب‌ملل کردستان نیز یک پله سقوط در جدول را تجربه کردند.


نگاه پدرانه فدراسیون، ۴ هفته به اراک فرصت داد!

شهرام عظیمی، سرپرست کمیته رویداد‌ها و مسابقات والیبال، درباره حذف تیم شهروند اراک از رقابت‌های لیگ برتر والیبال گفت: تلاش‌های بسیاری برای حفظ سهمیه اراک در لیگ برتر صورت گرفت. استان مرکزی باید از جوانانی که به والیبال علاقه‌مند هستند، حمایت می‌کرد. این اتفاق نیز رخ داد. مدیرکل استان تعهداتی به فدراسیون داشت که متأسفانه از عهده این تعهدات برنیامد و در‌نهایت با اعلام مدیرکل این تیم از جدول مسابقات کنار گذاشته شد. عظیمی در ادامه افزود: تمام تلاش فدراسیون و داورزنی به‌عنوان رئیس فدراسیون، حفظ تیم شهروند اراک بود. اگر این تیم ۴ هفته در مسابقات لیگ حضور داشت، فقط به‌خاطر تفکر کمک و نگاه پدرانه به والیبال بود؛ وگرنه اگر می‌خواستیم قانونی عمل کنیم، باید از ابتدا تیم در مسابقات حضور پیدا نمی‌کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->